۳۶ قانون در شبکه های اجتماعی؛ بازاریابی دیجیتال خود را بهینه کنید

[unable to retrieve full-text content]

آیا در شبکه های اجتماعی قوانینی وجود دارد؟ در آشفته بازارِ کنونی، آیا شرکت ها باید از قوانینی خاص تبعیت کنند تا بازاریابی دیجیتال بهینه ای داشته باشند؟
@thekraushalsoni، ۳۶ قانون شبکه های اجتماعی را مطرح کرده است. در حالی که این قوانین اثر مطلوبی در رسیدن به اهداف تبلیغاتی دارند، در این پست تنها چکیده ای از این قوانین که به صورت عملی می توان در بازاریابی دیجیتالی در نظر گرفت، عنوان می شود.

نگرش های عملی جهت بهبود عملکرد بازاریابی دیجیتال

۱٫ جوامع مجازی بر پایه مشتریان است
بسیاری از قوانین عنوان شده در اینفوگرافیک انتهای متن نشان دهنده اصول مرکزی بازاریابی چه به صورت عام و چه به صورت خاص در بازاریابی دیجیتال است. برای مثال قانون شماره ۳۳ می گوید که طرفداران تان، مالکین برند هستند. این موضوع کاملاً درست است. صرف نظر از اینکه فکر می کنید برندتان چقدر فوق العاده و تا چه حد روابط کارمندان تان با مشتریان عالی است و صرف نظر از اینکه تصور می کنید رقبای تان چقدر محصولات شان گرانتر و عملکردشان ضعیف تر است، مادامی که هواداران تان (و به صورت کلی تر، بازار هدف تان) موافق این موضو …